Já měl dovolenou :)

Napiš komentář
Výlet za Vejrama do Babišova.
V pátek odpoledne jsem se vydal za Vejrama na tábor do Rechle (Vodňany). Ačkoliv je to tam samý rybník, rybářská škola, sádky atd., tak tam živou rybu neseženete. Ale zas tam mají všude poctivé polské kuře z Vodňan. Už tam akorát u krámů chybí nápis „oškubeme i Vás“ a fotka Babišky. Dále jsou ve Vodňanech mraky romských nespoluobčanů a komárů. Snažili jsem se je odhánět a zabíjet jich co nejvíce, ale byl to marný boj (jednu tu svini zabijete a hned jich tam je pět nových). Holt by to tam chtělo trochu posekat, tím by se zbavili aspoň té létající havěti.

Tábor měl opravdu krutý řád. Každé ráno tvrdá rozcvička.

Hned v sobotu Jeník naplánoval výlet na rozhlednu Libín a do Prachatic. Výlet začal být zajímavý v Prachaticích, kde zrovna probíhaly pivní slavnosti. Bylo tam cca 8 pivovarů. Stihl jsem okoštovat pět kousků. Jestli jsem na vodě kritizoval Strakonického Dudáka, tak se mu to tímto omlouvám. Protože na slavnostech bylo jedno pivo horší než druhé. A to mi většinou po třech pivech už je jedno, jak co chutná. Nejhorší pivo bylo nějaké, které chutnalo jak větrák se zkaženým uzeným masem. Museli jsme si pak s Jeníkem spravit chuť Platanem. Gábina si bláhově myslela, že jdeme dětem nakoupit zásoby a hned přijdeme… S kapitánem Kakabusem jsme se malinko picli. Ale mistr Blade naštěstí nepřišel.
V neděli měli haranti naplánovanou olympiádu v místě tábora. Vyrazil jsem tedy na průzkum okolí sám.  Po dvou kilometrech jsem našel kemp, kde točili Kozla. Plán trasy jsem musel upravit, protože jsem narazil na zvláštní rozcestník.

Za tohle bych zavíral. Klamání obyvatel – žádná pálenka nikde nebyla.

Došel jsem až do Protivína. Menší městečko s nějakým zámkem, kostelem, největším krokodýlím zoo v ČR (a i v Evropě je to unikát). Asi už je jasné, kam jsem šel. Do pivovaru Lobkowicz.

Tankové z pivovaru - úplný luxus.

Nebyl jsem si jist, zda mi chutná protože jsem ušel dost kilometrů a vypil bych i třeba Zlaťák. Dal jsem si raději hned tři, abych měl jistotu. Vážně je dobré, doporučuji navštívit. Hlavně nepijte Lobkowicz, to pivo je tak zajímavé jako přednáška o perspektivách hřebíku.

Cestou zpět jsem narazil na Loucký mlýn. Zajímavé poutní místo s pestrou historií a bla bla bla. Prostě tam měli dobré pivo. Z Protivína do Vodňan to je cca 10km  a hrozilo mi, že bych mohl dojít střízliv, tak jsem si dal ještě dva kousky od cesty ve Vodňanech.

Zbytek výletů a návštěv už nebyla nějak extra zajímavá (měl jsem max. jedno pivo za den). Ale na jednom výletu jsem potkal Slendyho.
Slendy za plného světla není až tak strašidelný.

Pár zajímavostí, které jsem ještě potkal.

Večeře. Ale utekla mi (asi po dvaceti metrech zjistil, že vlastně umí létat)

Blanice - tam snad nic jiného neteče. A nevím, proč to nazývají řekou (tohle bylo místo, kde měla zrovna širší koryto a megajez)

Jestli zas někdo vloží jako reakci nějakou mou zlou fotku, tak se tu objeví fotka Houby, jak si míchá víno prstem :)